Vero.fi yksi Suomen arvostetuimmista verkkosivustoista
Uutinen, 26.11.2015Verohallinnon verkkosivusto Vero.fi on suomalaisista verkkobrändeistä seitsemänneksi arvostetuin vuonna 2015, uusi verkkobränditutkimus kertoo. Sijoitus pysyi samana kuin edellisenä vuonna.
Taloustutkimus Oy:n tekemässä Verkkobrändien arvostus ja suosittelu -tutkimuksessa oli mukana 175 spontaanisti tunnetuinta suomalaista ja ulkomaista verkkobrändiä. Tutkimuksessa selvitettiin sivustojen tunnettuus, arvostus, sekä se, kuinka halukkaasti sivustoja oltiin valmiita suosittelemaan.
Tutkimuksen mukaan suomalaiset arvostavat edelleen arkea helpottavia hyötypalveluja verkossa. Arvostetuin kotimainen verkkobrändi oli Yle Areena ja toiseksi tuli Ilmatieteen laitos.
Vero.fi:ssä keskimäärin 46 000 vierailua päivittäin
Vero.fi-sivustolla käydään 17 miljoonaa kertaa vuodessa. Suomalaiset haluavat hoitaa veroasiansa arkisin: viikonloppuisin päiväkohtainen kävijämäärä on noin neljäsosa arkipäivien kävijöistä. Suurimmat piikit kävijämäärissä aiheuttavat verokorttien saapuminen vuodenvaihteessa, veroilmoitusten korjaaminen huhti-toukokuussa, tuloverotietojen julkaisupäivä marraskuun alussa sekä veronpalautusten maksaminen joulukuun alussa.
Lue bränditutkimuksesta lisää Taloustutkimus Oy:n sivuilla.