Verohallinto sosiaalisessa mediassa
Asiakasneuvonta ja vuorovaikutus somessa
Haluamme auttaa sinua veroasioittesi hoitamisessa, ja siksi voit kysyä neuvoja somessa matalalla kynnyksellä. Asiakasneuvojamme auttavat arkisin klo 9–16 Facebookissa, Instagramissa, X:ssä (entinen Twitter) ja LinkedInissä. Instagramissa voit kysyä myös yksityisviestillä. Vastaamme yleisluontoisiin verokysymyksiin tai ohjaamme oikean tiedon lähteille. Henkilökohtaisissa veroasioissa kannattaa asioida tunnistautuneena esimerkiksi OmaVeron viestien kautta.
Neuvontamme on julkista. Kiitos, kun...
Et julkaise omia tai muiden henkilötietoja. Verohallinto ei pyydä koskaan somessa, sähköpostilla tai tekstiviestillä henkilökohtaisia tietoja, kuten verkkopankkitunnuksia, tilitietoja tai henkilötunnusta.
Kunnioitat kanssakeskustelijoitasi. Haukkuminen, kiroilu ja nimittely on somekanavillamme kiellettyä.
Ymmärrät, että rasistiset tai muut ihmisiä, yhteisöä, uskontoa tai rotua loukkaavat viestit on ehdottomasti kielletty, samoin rikokseen yllyttävät ja muuten lainvastaiset viestit.
Et spämmää tai markkinoi tai mainosta tuotteita tai palveluita kanavillamme.
Asiattomat viestit voidaan poistaa ja toistuvasti ohjeita rikkovan käyttäjän viestintä voidaan estää. Viestin poistamisesta ja estosta ei ilmoiteta kirjoittajalle.
Kiitos, kun olet mukana!