Onko sinulla kysyttävää tulorekisteristä?

Chattaile tulorekisterin asiakaspalvelijan kanssa.

Chat on auki arkisin klo 9:00–16:15. Jos chat-kuvaketta ei näy, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina. Odota hetki.

Tulorekisterin asiakaspalvelussa vastataan kysymyksiin, jotka liittyvät tietojen ilmoittamiseen ja korjaamiseen, tulorekisterin sähköiseen asiointipalveluun ja tekniseen rajapintaan sekä valtuuksiin ja varmenteisiin.

Chat-palvelussa annetaan tulorekisterin yleisneuvontaa. Älä lähetä chat-palvelussa mitään henkilö- tai organisaatiokohtaisia tietoja.

Puhelinpalvelussa asiakkaan on mahdollista saada ohjausta henkilö- tai organisaatiokohtaisesti.

Tulorekisterin tiedon käyttäjät (Verohallinto, Kela, Työllisyysrahasto ja työeläkelaitokset sekä Eläketurvakeskus ETK) neuvovat työnantajavelvoitteisiin ja maksuihin liittyvissä asioissa sekä tiedon käyttäjien oman lainsäädännön tulkintaan liittyvissä kysymyksissä.

Tulorekisterin tiedon käyttäjien yhteystiedot