Ett serviceavbrott i inkomstregistrets rapporter 16.6 kl. 9-13. Avbrottet gäller endast rapporter, registret är i övrigt tillgängligt som vanligt. Vi beklagar olägenheten

Ett serviceavbrott i miljön för intressentgruppstestningen 17.6 kl. 12 – 18.6 kl. 8. 

Anmäl ett tekniskt fel eller en störning

Med denna blankett kan du anmäla ett tekniskt fel, en störning eller någon annan observation i inkomstregistret.

Vi behandlar observationer som anmälts på blanketten vardagar kl. 8–16 (GMT +2). Behandlingstiden är i snitt inom 3–5 arbetsdagar.

Om din observation gäller certifikat, fyll i observationsblankett för Skatteförvaltningens certifikattjänst

Om du har frågor om inkomstregistret eller du behöver råd om användningen av inkomstregistret, kontakta vår kundservice

Om du vill ge oss allmän feedback, fyll i responsblanketten

Uppgifter som antecknats med asterisk (*) är obligatoriska.

Observationsblankett

Välj ett delområde, som observation gäller

Ange FO-numret för den organisation, vars ärenden din observation gäller. Denna uppgift är inte obligatorisk, men den försnabbar och förenklar utredningen av observationen.

Dina kontaktuppgifter

Sidan har senast uppdaterats 24.10.2024