Havaintolomake

Ilmoita teknisestä virheestä tai häiriöstä positiivisessa luottotietorekisterissä

Tällä lomakkeella voit ilmoittaa positiivisen luottotietorekisterin teknisestä virheestä tai häiriöstä.

Positiivisen luottotietorekisterin asiakaspalvelu neuvoo rekisterin käyttöön liittyvissä kysymyksissä. Jos haluat antaa palautetta, täytä palautelomake.

Havainnot käsitellään keskimäärin 3–5 työpäivän aikana.

Tähdellä (*) merkityt kentät ovat pakollisia.

Älä kirjoita henkilökohtaisia tietojasi kuten pankkitilisi numeroa tai henkilötunnustasi. Halutessasi voit antaa organisaatiosi Y-tunnuksen. Anna sen organisaation Y-tunnus, jonka asioita havainto koskee. Y-tunnuksen antaminen nopeuttaa ja helpottaa havainnon selvittämistä.

Mihin asiakasryhmään kuulut?

Antamalla yhteystietosi hyväksyt niiden käytön tietosuojaselosteen mukaisesti: Seloste henkilötietojen käsittelystä positiivisessa luottotietorekisterissä ja asiakaspalvelussa.

Sivu on viimeksi päivitetty 30.1.2024