Saavutettavuus

Verkkopalveluista vastaa Verohallinnon Tulorekisteriyksikkö

Haluamme, että mahdollisimman moni käyttäjä pystyy käyttämään digitaalisia palvelujamme. Otamme saavutettavuuden huomioon digitaalisten palvelujemme kehityksessä. 

Saavutettavuudella tarkoitetaan sitä, että sähköisten asiointipalveluiden, verkkosivujen ja mobiilisovellusten tekninen toteutus ja sisältö ovat kaikille saavutettavia fyysisistä tai kognitiivisista rajoitteista riippumatta.

Saavutettavuusselosteet

Yksityishenkilön sähköisen asiointipalvelun saavutettavuus

Saavutettavuusselosteessa kerrotaan, miten positiivisen luottotietorekisterin yksityishenkilöiden asiointipalvelussa noudatetaan lakia digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, mitä puutteita sivuston saavutettavuudessa on ja miten voit antaa meille palautetta saavutettavuusongelmista. 

Yksityishenkilön sähköisen asiointipalvelun saavutettavuus

Positiivisen luottotietorekisterin organisaatioiden asiointipalvelun saavutettavuus

Saavutettavuusselosteessa kerrotaan, miten positiivisen luottotietorekisterin organisaatioiden asiointipalvelussa noudatetaan lakia digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, mitä puutteita sivuston saavutettavuudessa on ja miten voit antaa meille palautetta saavutettavuusongelmista.

Positiivisen luottotietorekisterin organisaatioiden asiointipalvelun saavutettavuus

Positiivisen luottotietorekisterin www-sivujen saavutettavuus

Tässä saavutettavuusselosteessa kerrotaan, miten positiivisen luottotietorekisterin www-sivuilla noudatetaan lakia digitaalisten palvelujen tarjoamisesta, mitä puutteita sivuston saavutettavuudessa on ja miten voit antaa meille palautetta saavutettavuusongelmista.

Positiivinenluottotietorekisteri.fi-sivuston saavutettavuus

Sivu on viimeksi päivitetty 30.4.2024