Kerro kokemuksesi tulorekisteristä – vastaa käyttäjätyytyväisyyskyselyymme

8.10.2021

Keräämme käyttäjätyytyväisyyskyselyllä vuosittain tietoa tulorekisterin käyttökokemuksista.

Kyselyyn voit vastata 5.11.2021 asti.

Kysely toteutetaan tänä vuonna kaksi kertaa, ensimmäisen kerran keväällä ja toisen kerran nyt syksyllä. Kyselyllä selvitetään, miten tulorekisteri on asiakkaiden näkökulmasta toiminut.

Kyselyyn voivat vastata kaikki, jotka ovat käyttäneet tulorekisteriä

Tiedon ilmoittajille suunnattuun kyselyyn toivomme mukaan tilitoimistoja, yrityksien ja organisaatioiden edustajia sekä kotitaloustyönantajia. Kysely kattaa myös etuustietojen ilmoittamisen.

Osallistun tiedon ilmoittajille suunnattuun kyselyyn

Pyydämme tulorekisterin sähköistä asiointipalvelua käyttäneitä tulonsaajia arvioimaan käyttökokemusta omalla kyselylomakkeella.

Osallistun tulonsaajille suunnattuun kyselyyn

Kyselyt on toteutettu Webropol-kyselynä, johon osallistuminen onnistuu noin viidessä minuutissa. Kyselyiden tietoja käsitellään anonyymisti ja turvallisesti.

Samanaikaisesti toteutetaan myös erilliset kyselyt tiedon käyttäjille ja tulorekisterin asiakasraadeille.

Mielipiteesi on meille tärkeä!

Lue lisää aiemmista tuloksista: Tulorekisterin käyttäjätyytyväisyydessä jälleen pientä nousua