Usein kysyttyjä kysymyksiä tulorekisteriin ilmoittamisesta koronatilanteissa

31.3.2020

Tulorekisteri on koonnut kysymyksiä ja vastauksia lomautusten ilmoittamisesta, karanteenissa olevan työntekijän poissaolojen ilmoittamisesta ja muista ajankohtaisista tilanteista, joihin palkanlaskijoiden ja muiden tulorekisteriin ilmoittajien on hyvä tutustua.

Ilmoittamisen määräajat eivät ole muuttuneet koronan takia ja esimerkiksi verojen maksujärjestelyn edellytyksenä on se, että tulorekisteriin on annettu kaikki ilmoitukset. On tärkeää, että tulorekisteri-ilmoitukset on annettu ajallaan ja oikein, jolloin etuuskäsittely on mahdollisimman sujuvaa.

Tutustu usein kysyttyihin kysymyksiin tulorekisteri-ilmoittamisesta ja koronasta

Tulorekisterin asiakaspalvelu vastaa tulorekisteriin ilmoittamiseen liittyviin kysymyksiin arkipäivisin klo 9-16.15 chatissa (tulorekisteri.fi) sekä puhelimessa (puh. 029 497 550).