Tulorekisteri on suljettu vuodenvaihteessa 30.12.2019 - 1.1.2020

12.12.2019

Tulorekisteri laajenee vuodenvaihteessa, kun lähes 500 uutta organisaatiota alkaa käyttää tulorekisterin tietoja 1.1.2020 alkaen. Laajennuksesta johtuen tulorekisteri on suljettu 30.12.2019 klo 20 – 1.1.2020 klo 17.

Katkon aikana tulorekisteriin ei voi antaa ilmoituksia rajapinnan tai sähköisen asiointipalvelun kautta. Sähköinen asiointipalvelu on suljettu eikä sieltä voi myöskään katsella tietoja tai tilata raportteja tai aineistoja. Myös rajapinnat ovat kiinni. Katkolla ei ole vaikutusta tulorekisterin sidosryhmätestaukseen, vaan testausympäristö on käytössä koko ajan.

Palkkatiedot voi ilmoittaa tulorekisteriin aikaisintaan 45 päivää etukäteen tai viimeistään viisi päivää maksupäivän jälkeen.

Myös tietojen jakelu tiedon käyttäjille on vuodenvaihteessa poissa käytöstä. Tiedon käyttäjiä ohjataan asiasta erikseen.

Tulorekisterin asiakaspalvelu vuodenvaihteessa

Tulorekisterin asiakaspalvelu on auki arkisin klo 9 – 16.15.

Puhelinpalvelu neuvoo 31.12.2019 tulorekisteristä yleisesti. Chat-palvelu on 31.12.2019 kiinni.

Puhelinpalvelu ja chat neuvovat normaalisti jälleen 2.1.2020 klo 9 alkaen.