Tulorekisterin chat uudistuu

13.5.2019

Tulorekisterin asiakkaita neuvotaan tulorekisteriin liittyvissä asioissa puhelimessa ja chatissa. Chat-ruudun ulkonäköä on uudistettu ja chatissä on mahdollisuus antaa palautetta asiakaspalvelusta keskustelun päätteeksi.

Chatista saa yleisneuvontaa. Puhelinpalvelussa voit saada tarkempaa ohjausta omiin tai organisaatiosi asioihin.

Chat on auki arkisin klo 9.00–16.15 (heinäkuussa arkisin klo 9–15). Jos chat-kuvaketta ei näy, kaikki asiakaspalvelijat ovat varattuina ja kannattaa odottaa hetki.

Tulorekisterin asiakaspalvelussa vastataan kysymyksiin, jotka liittyvät tietojen ilmoittamiseen ja korjaamiseen, tulorekisterin sähköiseen asiointipalveluun ja tekniseen rajapintaan sekä valtuuksiin ja varmenteisiin.

Tulorekisterin tiedon käyttäjät (Verohallinto, Kela, Työllisyysrahasto ja työeläkelaitokset sekä Eläketurvakeskus ETK) neuvovat työnantajavelvoitteisiin ja maksuihin liittyvissä asioissa sekä tiedon käyttäjien oman lainsäädännön tulkintaan liittyvissä kysymyksissä.

Tulorekisterin tiedon käyttäjien yhteystiedot