Näin ilmoitat tiedot paperilomakkeella, jos et voi käyttää sähköisiä palveluja

Ajankohta:
26.9.2024 10:00 - 11:00
Sijainti:
Teams-tilaisuus

Koulutus on suunnattu kotitalouksille, pienille yhdistyksille ja yrityksille sekä edunvalvojille.

Koulutuksessa käsittelemme palkkatietojen ilmoittamista paperilomakkeella:

  • mitä tietoja tarvitsen ilmoittamiseen
  • miten teen ilmoituksen
  • kuka voi ilmoittaa paperilomakkeella ja mikä lomake tulisi valita.

Ilmoittaudu tapahtumaan

Ilmoittautumisen yhteydessä voit esittää ennakkokysymyksiä tilaisuuden aiheeseen liittyen. Tulorekisterin asiantuntijat vastaavat kysymyksiin myös tilaisuuden aikana. Kysymyksiä voi esittää chatin kautta.

Tilaisuus järjestetään Microsoft Teams -kokouksena. Tilaisuus on maksuton. Kun olet ilmoittautunut, saat osallistumislinkin sähköpostiisi.

Tilaisuus järjestetään suomeksi, tilaisuuden materiaali julkaistaan tilaisuuden jälkeen tulorekisteri.fi-sivustolla. Tilaisuus nauhoitetaan ja tallenne on ilmoittautuneiden katseltavissa kahden viikon ajan. 

Tervetuloa mukaan!

Tutustu ohjeisiimme

Palkkatietojen ilmoittaminen paperilomakkeella

Täytä lomake huolellisesti ja katso myös vinkit ilmoituksen korjaamiseen

Sivu on viimeksi päivitetty 6.10.2023