Katso-tuki

Verohallinto vastaa Katso-palvelun asiakastuesta. Tukipalvelusta saat yleistä Katso-palvelun käyttötukea.

Huom! Tukipalvelu ei voi vaihtaa Katso-tunnisteen salasanoja.

Käyttötukea saa myös Katso-asiakasrekisteröintipisteissä eli tietyissä Verohallinnon toimipisteissä (katso luettelo sivulta Katso-asiakasrekisteröintipisteet).

Katso-asiakasrekisteröintipisteissä voi myös tehdä seuraavia asioita:

  • aktivoida perustetun tunnisteen - aktivointi vaatii henkilöllisyystodistuksen (passi, sirullinen henkilökortti tai ajokortti)
  • avata lukitun tunnisteen (tunniste lukittuu, jos on antanut salasanan kolme kertaa väärin)
  • vaihtaa tai lisätä organisaatiolle pääkäyttäjän
  • vaihtaa salasanan
  • uusia kertakäyttösalasanalistan.
Sivu on viimeksi päivitetty 11.5.2017