Katso-tuki
Verohallinto vastaa Katso-palvelun asiakastuesta. Tukipalvelusta saat yleistä Katso-palvelun käyttötukea.
- 029 497 040
Huom! Tukipalvelu ei voi vaihtaa Katso-tunnisteen salasanoja.
Käyttötukea saa myös Katso-asiakasrekisteröintipisteissä eli tietyissä Verohallinnon toimipisteissä (katso luettelo sivulta Katso-asiakasrekisteröintipisteet).
Katso-asiakasrekisteröintipisteissä voi myös tehdä seuraavia asioita:
- aktivoida perustetun tunnisteen - aktivointi vaatii henkilöllisyystodistuksen (passi, sirullinen henkilökortti tai ajokortti)
- avata lukitun tunnisteen (tunniste lukittuu, jos on antanut salasanan kolme kertaa väärin)
- vaihtaa tai lisätä organisaatiolle pääkäyttäjän
- vaihtaa salasanan
- uusia kertakäyttösalasanalistan.