Näin tilaat sähköpostiin ilmoituksia yrityksen veroasioista OmaVerossa
Jos sinulla on valtuus hoitaa yrityksen veroasioita OmaVerossa, voit tilata sähköpostiisi ilmoituksia OmaVeron tapahtumista. Saat siis sähköpostiisi viestin, jos OmaVerossa on esimerkiksi uusi päätös, viesti tai erääntynyt maksu.
OmaVerossa voit valita
- haluatko ilmoituksia kaikkien vai vain joidenkin asiakkaiden veroasioista
- millaisista veroasioista haluat ilmoituksia: maksumuistutuksista, yleisistä verotusta koskevista asioista kuten hakemus- ja rekisteröintiasioista tai tietyistä verolajeista kuten arvonlisäverosta.
Oletusvalintana on, että saat ilmoituksia kaikkien asiakkaiden kaikista asioista.
Siirry OmaVeroon, jos et ole vielä kirjautunut palveluun (avautuu uuteen ikkunaan)
Toimi näin OmaVerossa
-
Valitse linkki Muokkaa omia tietoja.
-
Jos haluat saada sähköpostiisi ilmoituksia OmaVeron huomautuksista ja muistutuksista, varmista, että valita on Kyllä.
Jos haluat valita, kenen asioista haluat saada ilmoituksia, valitse painike Valitse haluamasi ilmoitukset. Selvityspyynnöistä saat aina viestin ilman erillistä valintaa.
-
Jos haluat ilmoituksia maksumuistutuksista, valitse ensin painike Kyllä. Valitse sen jälkeen asiakkaat, joiden asioista haluat ilmoituksia. Huomaa, että jos listalla on vain yksi asiakas, sekin pitää erikseen valita.
Voit valita kaikki asiakkaat linkistä Valitse kaikki asiakkaat. Vastaavasti voit tyhjentää kaikki valinnat linkistä Poista kaikki valinnat.
-
Jos haluat valita asiakkaat, joiden yleisistä veroasioista saat ilmoituksia, vieritä sivua alaspäin.
Valitse kohdassa Yleiset asiat ensin painike Kyllä. Valitse sen jälkeen asiakkaat, joiden asioista haluat ilmoituksia.
-
Jos haluat valita, mistä verolajeista saat ilmoituksia, vieritä sivua alaspäin.
Valitse kohdassa Verolajit ensin painike Kyllä. Valitse sen jälkeen jokaisen asiakkaan kohdalta erikseen ne verolajit, joihin liittyvistä asioista haluat saada ilmoituksia.
-
Valitse painike OK.
-
Valitse painike Tallenna, jotta valintasi tallentuvat.